Om ni gör så där med ögonen så det blir suddigt ser ni också olika mönster då eller är det bara jag?

Idag har varit en udda dag. Inte på ett dåligt vis men ändå udda. Vi började med ny period idag i skolan eftersom vi jobbar i block och idag stod induviduella val (hatar ordet induviduella så från och med nu kommer jag skriva IV till det) och idé -och kultur historia. På IV hade jag valt engelska C och det fanns en sån där nervös-inför-första-skoldagen kännsla över det hela när man gick mot salen. Det är ju en frupp med elever från hela skolan o.s.v. Ni vet hur det funkar. Men det gick faktiskt bra. Vi fick börja med att intervjuva någon vi inte kände och sen berätta om den personen inför klassen sen lite grupp uppgifter och såna där "lära känna" saker. Sånt man får göra första dagen i skolan ;) Sen var det dags för idé -och kultur historia där vi fick en ny lärare som verkar helt okej och kursen verkar lite seg men ändå rolig eftersom jag gillar alla typer av historia =) Efter skolan gick jag, Sandra och Kajsa till skolan SPINNINGRUM och körde gärnet i 45 minuter! JAG TRÄNADE AV EGEN FRI VILJA! Detta är en stor händelse mina damer och herrar. Jag är så stolt! =) Sen åkte jag hem till mamma och käkade och duchade sen blev det teater där vi började testa lite scener och det kommer bli jättecoolt! =D Längtar tills vi blir klara ;P Just nu har jag lite ångest för jag vet inte näsr vi börjar imorgon och ingen annan vet det heller så... ja det är inte så mycket att göra än att åka dit tills innan man tror att man börjar som tidigast. Ni fattar eller hur?! See ya! // Flidus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0