We fucked up everything.

Hej alla som går i skolan idag. Själv har jag återläsningsdag vilket betyder att jag inte behövde åka till skolan! Skönt med långhelg. Men jag har suttit och pluggat ändå på uppsatsen som ska vara inne idag. Jag är klar nu men jag ska be pappa kolla på den innan jag skickar in den. I lördags vart det Birsta med Frida där jag köpte två filmer (Trassel och The King's speeach) och en bodybutter från The Body Shop för det var rea så den kostade bara 85 kr =) Blev en present till mamma också så nu har jag det klart. Senare på kvällen efter många om, hur och men så var jag och Frida hemma hos mig och spelade Wii och hade femkamp med pappa och Carina som inte slutade så roligt men jag och Frida vann iallafall ;) Sen gick vi och la oss och pratade om allt och inget som vi brukar göra. Igår hade Frida match så hon åkte hem ganska tidigt och jag satte mig med min uppsats, såg på filmer och hade ingen lust att ta mig ur sängen över huvud taget. Imorgon börjar teatern igen så det ska bli jättekul =) See ya! // Flidus




Ps. Can't wait till I'm out of here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0