Ja, jag är en spion

Här sitter jag och skriver min samhällsuppsats och lyssnar på Adeles Turning tables. Bra låt. Idag skulle jag har klivit upp halv 11 och sen gått ner på stan men när klockan ringde somnade jag om och vaknade igen när det var för sent att gå till stan... stan stängde ju 16 idag men jag kan säga att jag vaknade innan 15 iallafall... inga fler kommentarer på det ämnet. Imorgon börjar skolan igen och om jag ska vara ärlig är ag ganska lättad över det. Att få något att göra på dagarna igen. Skoldagen imorgon kommer börja med en lärarlös teaterlektion då "G" (som hon brukar avsluta sina sms med ;P) är sjuk. Vi ska plugga manus o.s.v. Sen blir det idrott... Sen får vi se vad jag hittar på.

Inatt drömde jag att jag blev skjuten precis under lungan i vänster sida. Det var läskigt men samtidigt coolt för det gjorde liksom inte ont och kulan gick igenom mig.  Jag vet inte vem det var som sköt men jag vet att jag och några som jag kände men inte vet vilka det är i verkligheten som blev jagad av nån. Sen när jag hade blivit skjuten gick jag in på en toa och jag visste precis hur jag skulle fixa det så det slutade blöda och hur jag skulle plåstra om det. Jag måste ha varit nån spion eller nått. Allt utspelade sig på en restaurang vid vattnet och jag hade en gul tröja på mig. See ya // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0