Gott Nytt år! =)

Jag älskar 1 januari varje år för det är den ända dagen man kan sova hur länge som helst utan att nån kan säga nått men vid 16 kom pappa in och frågade om jag skulle sova fram till natten. Klev upp en kvart senare och satte mig framför tv: och åt, sen spelade jag, pappa och Carina ett spel som heter Racko som är ganska roligt faktiskt =) Gårdagen spenderades först hemma hos Sara där vi var på premiären av Byplundrarna och det var jättecoolt med röda mattan, pommac och snacks. Senare på kvällen när jag och Frida åkte hem till mig kom Emil och sen Carro och Oskar. Det blev tacos till middag och chokladfondue med frukt till efterrätt. Mumsigt! När det närmade sig tolvslaget åkte vi in till hamnen och kollade på det helt underbara fyverkeriet som dom hade spenderat 70 000 kr på, enligt rykten =P













Röda mattan på premiären ;) See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får skicka de där bilderna till mig sedan ;D

2012-01-02 @ 00:08:25
Postat av: Vaiho~

Kul att ni hade trevlit, och tack så mycket för hjälpen med allt! (:

2012-01-02 @ 16:26:15
URL: http://hungercatchjay.bogg.se
Postat av: Vaiho~

Kul att ni hade trevlit, och tack så mycket för hjälpen med allt! (:

2012-01-02 @ 16:26:26
URL: http://hungercatchjay.bogg.se
Postat av: frida

Fina bilder :) tack för en jätte trevlig kväll :)

2012-01-08 @ 22:17:18
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0