Året 2011! BILDBOMB!!!

Januari: Året firades in med Emil, Elin och Frida hemma hos mig och min vänner från språkresan kom hit då vi firade Almas fördelsedag  =)








Nej vi är inte konstiga...


Februari: Vi hade friluftsdag med skolan och ja, vi är ju esteter så vi åkte båt i pulckabacken och Folke fick en spricka i armbågen, jag inskaffade mig lite coola saker och hade spelkväll hemma hos Folke =)











Mars: Gjorde jag en Danbo, kollade på Pokémon på rasterna, skolan fick besök av en grym gospelkör och hade inflytttningspicknick hos mamma =)









April: Fyllde Niklas 17 år, Jag fyllde 17 år och Kajsa fyllde 17 år så vi hade en lite grillfest at my place, vi firade Niklas på skolan, hade teaterfestival och festkomiteen skrapade ihop en premiärfest på KVT =)









Maj: Köpte jag en ny kameraväska =)




Juni: Hade vi maskeradbrännboll på skolan, spenderade nästan hela sommaren på Norra berget och jag firade midsommar på mammas balkong =)







Juli: Åkte jag, pappa, Carina, Victor, Elin, Simon och Stina till Miami =)







Augusti: Åkte jag till Mariestad för en andra reunion =)



September: Hände inget speciellt =)

Oktober: Började vi bygga om vårat kök och det var allmänt kaos hemma =)





November: Firade vi halloween hos Kajsa, var på Twiday, åkte till Uppsala för reunion nr 3 och var med om 11/11/11 11:11 =)






December: Julmiddga med gänget från skolan sen firades julen först med mamma sen med pappa, Carina, Elin, Simon, Stina och Abbas och Snobben så klart och nyår började med premiär av Byplundrarna och sen firades det med Frida, Emil, Carro och Oskar =)











Ja det var mitt 2011 =) Hoppas du har haft det lika bra som jag ;) See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0