1.Get cape 2.Wear cape 3.Fly

Jag vet inte riktigt varför jag är så glad över att det är fredag. Anledningar till varför jag inte vet det kan vara att vi inte har gjort i princip nått alls på skolan förutom utvärderingar och börjat repat lite med teatern, sen är det ju Fredag den 13 idag så... ja det ska tydligen vara olycksbringande. Fast det var den ju egentligen eftersom busshelvetet som skulle ta mig till södra delen av ön aldrig kom i Vi så jag fick sitta och frysa i ca. 45 minuter innan pappa körde förbi och plockade upp mig. Men tillbaks till varför jag är glad över att det är fredag; Så jag borde inte vara så trött och överglad att det är fredag. Men det är jag. Jag har ändå uppsatsen som jag måste skriva som ska vara inne på måndag... Jaja jag flummar. Imorgon ska jag och bästa vännen till Birsta och shoppa gärnet och fika och så... Jag har tråkigt just nu så det är därför jag skriver om allt möjligt fast det göra jag ju typ alltid. See ya! // Flidus





Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar sista bilden (Y)

2012-01-13 @ 21:51:04
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0