Ville skriva ett citat men jag kommer inte ihåg det...

Okej jag vet att jag inte har skrivit mina uppsatser än men jag kunde inte hålla mig... Jag la över bilderna på datorn ändå och just nu skulle man kunna vända på datorn och steka ägg på den för den är så het. Men idag har varit en bra dag och jag ville skriva och lägga ut lite bilder ;)
Så idag har skolan varit på konsert med våra gammla kompisar i Nordiska Kammarorkestern. Dom spelade tv -och datorspels musik och det var faktiskt riktigt häftigt. Det roligast var när dirigenten under en låt stod och hoppade en lång tid. Jag tycker det är häftigt med dirigenter. Dom är facinerande att kolla på under en konsert. Sen hade vi seminarium som gick mindre bra men det är nu borttaget från mitt huvud och jag har lämnat det bakom mig. Efter det slutade vi för dagen och jag, Mimmi och Alex gick ner på stan för vi skulle gå på Den Komiska Tragedin med Åke Arvidsson som vi teatrare redan har sett en gång men vi fick fribiljetter via KVT så vi gick en gång till och tog med oss Alex ;) Väl nere på stan gjorde vi det som vi alltid gör. Vi åt. Först gick vi till TacoBar och käkade en tidig middag och sen direkt efter gick vi till Donken och köpte varsin muffins och sen gick vi till Barista (där jag för övrigt nu har stammiskort) och köpte en chai lattte som vi satt och fikade. Sen kollade vi lite innen på In och sen gick vi till Sundsvalls teatern och kollade på den underbara enmans föreställningen som jag tycker alla ska gå och se nu i helgen. Dom spelar imorgon och på lördag om ni vill kolla. Den är i två akter och är en hyllning till teatern. Helt jävla underbar!

Modell: Flidus
Foto: Alexandra Jansson (nothingremarkable.devote.se)
Redigering: Flidus (picnik.com)
Observera att detta är från 2010 men det är inte mycket ändringar. <3.

Kommentarer
Postat av: Alex

Höm. Frida. Jag heter Jansson... xD

2012-02-10 @ 06:39:57
URL: http://nothingremarkable.devote.se
Postat av: Frida

Vilka fina bilder och design! :D

2012-02-10 @ 09:23:40
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Mimmi

awesome bilder! dock såg jag också på trailern om DKT igår och märkte att rösten ändrats i "rollen" nu när vi såg den

2012-02-11 @ 00:59:50
URL: http://70procent.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0