Jag saknar att kolla på hockey!

Jag gillar verkligen fredagar. Det är så skönt att veta att man kommer kunna sova ut dagen efter och att man egentligen inte behöver göra nånting alls. Min dag började med eget arbete på engelskan eftersom vi har grupparbete och min grupp har delat upp det så det vart en lugn morgon. Sen vart det en ganska intensiv teaterlektion. Vi la slutet på pjäsen och det vart ganska drygt att bara sitta på sidan och kolla på men det var samtidigt roligt och påfrestande. Scenen är ganska jobbig känslomässigt och jag vet inte om nån annan tyckte det men jag tyckte det blev lite jobbigt efter ett tag. Men det var skönt att vi efter lektionen hade lite healinng där vi "tog bort" karaktärerna och kännslan. Det låter ganska flummigt när man skriver om det men det var skönt ialla fall. Sen efter skolan kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem, jag duchade, åt sen åkte vi på pappas rinkbandy match i Kovlan. Det är nån liten cup som pappas företag är med i. Pappas lag förlorade med 5-0 men det var roligt att kolla iallafall. Efter det åkte vi till Gärde och nästa match; Victor hade blivit "inhyrd" till att spela med Brunflo mot Töva för dom behövde fler spelare. Brunflo van med 8-2 och det var en rolig match med slagsmål och mycket mål ;) Nu sitter jag hemma hos pappa och längtar till sängen. Jag kanske ska kolla på film om jag orkar. See ya! // Flidus


Pappas lag in action xD


Victor i Brunflotröjan


Fight ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0