Trädet i våran scenmodell har rasat

Hej just nu har jag bara tråkigt och lite irriterad för klockan är 20 över fyra och jag är kvar på skolan. Har slutat dock men ändå. Vi slutade lektionen kvart i och pappa skulle komma och hämta mig vid 4 men då ringer han och säger att han står i biltvättskön och kvinnan framför har fått motorstopp så hon inte kommer in i biltvätten. Så nu sitter jag här och gör ingenting och ljudet funkar inte på skolans dator så jag kan inte lyssna på musik. När jag kommer hem ska jag kolla på film. Vet inte vilken men det kommer jag nog på ;) Så då ska jag kolla på min nya dator för första gången =) Kulkul. Jag har tråkigt. See ya! // Flidus  


Kommentarer
Postat av: Niklas

Det sjunde inseglet!

2012-02-17 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0