"Teatern i Epidauros i södra Grekland ligger vackert i en bergssluttning. Den naturliga skålformen..."

Varför gör jag alltid det jag inte ska göra? Just nu har jag ca. 100 sidor kvar att läsa i historian och kultur -och idé historian för jag har seminarium imorgon på antiken och medeltiden plus att jag har två uppsatser som ska vara klara på fredag som jag inte har kommit igång med än... Och här sitter jag. Jag skulle gärna lägga upp massa coola bilder som jag och Alex har tagigt under de senaste två veckorna men jag vågar inte lägga över dom på datorn för jag tror den är på väg att kracha snart p.g.a. överbelastning och jag vill gärna inte att mina uppsatser ska försvinna (när jag väl har börjat på dom) men det kommer lite coola bilder så snart jag har skrivit klart dom och så länge kan ni kolla lite på Alex blogg nothingremarkable.devote.se för där finns lite bilder sen finns några på fb också ;) Om ni är intresserade alltså, ni måste inte. Nu skriver jag bara för att jag inte vill läsa historian men jag har faktiskt inte gjort ett vettigt inlägg på några veckor så jag tycker det är dags. Plus att jag får inviga min nya design med ett rejält inlägg ;) Just nu vill jag bara att veckan ska ta slut och att helgen ska komma för lite "avslappning". Jag säger inge mer. See ya! // Flidus



Kommentarer
Postat av: Alex

The awkward moment when you skip a test beacuse you allready know that you are fucked? (a)



Jag tycker ALLA borde kolla in bilderna, inte bara för att ni vill, utan för att ni BORDE. ;)



Det är så kul att kolla på din blogg nu Frida. Har redan kollat på den 5 gånger sen jag kom hem. Happyface

2012-02-08 @ 20:26:48
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0