Som ett slag i ansiktet

Denna dag har varit seeeeg. Började med engelska C där vi hade nån konstig övning om hur man uttalar olika ord som stavas likadant o.s.v. Sen jobbade vi med grupparbetet och lite själv eftersom en tjej från min grupp var sjuk. Hoppas hon kommer på fredag då vi ska redovisa. Vi ska "göra" ett nyhetsprogramm i engelsktalande länder och vi fick Australien (vilket var ganska passande för vi ska åka dit när jag har gått ur skolan) och vi har olika områden så idag när vi skulle göra powerpointen kunde vi inte lägga till Malins bit så vi måste träffas på torsdag... Intressant eller hur!? 8) Iallafall så hade vi KuHi på eftermiddagen. Kan ni tänka er en typisk amerikansk klassrummsscen där alla sitter och halvsover under en förläsning? Så såg det ut i vårat klassrum. Vi kollade på en jätteseg film om konsthistoria och sen en förläsning i typ en och en halv timme. Tröttheten kom som ett slag i ansiktet. Var tvungen att lägga mig och sova när jag och Emma kom hem till mamma och vi försov oss nästan innan vi skulle till teatern. Men vi han och det är alltid lika roligt som ni vet att komma till Kuben och göra det som jag alltid skriver om; spela teater och lista ut problem och vara med härligt folk =) Det blir aldrig tråkigt. Nu ska jag läsa KuHi och kanske skicka min uppstats till mig själv så jag kan jobba på den på skolan imorgon. See ya! // Flidus  



Kommentarer
Postat av: Alex

That picture suits me perfectly!

2012-02-29 @ 08:01:45
URL: http://nothingremarkable.devote.se
Postat av: Nina Irojiro

Ord som stavas likadant med uttalas olika. Typ som vilka ord? :)

2012-03-05 @ 20:25:48
URL: http://irojiro.blogg.se/
Postat av: Nina Irojiro

men* :P

2012-03-05 @ 20:26:10
URL: http://irojiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0