"Men jag har druckit kaffe och det är därför jag inte har bitit av dig huvudet."

Denna dag har varit den bästa i veckan hittills. Kanske är det för att de tidigare dagarna har varit skit eller så kan det vara för att jag har idag: varit glad, varit pigg, hittat mitt usb, pluggat ganska mycket, sett en pjäs och har utvecklat ett "sjätte sinne". Det här med "mitt sjätte sinne" har varit riktigt läskigt! Jag tar det från början; PÅ historia lektionen skulle jag skriva 'Amerika' men råkade skriva det med ett c och då sa jag "Oj, jag har skrivit Amerika med c" och då ser jag hur Alex som sitter bredvid mig också har skrivit det med c och ändrar det. Och när Rogen (historieläraren) frågade varför Columbus försökte segla runt jorden och inte bara runt afrika sa jag tyst "Han var dum?" och i samma ögonblick så vi säger det samtidigt frågar Roger "Var han dum?". Sen i korridoren kommer Folke upp bredvid mig och brölar som han brukar göra och jag säger "Men jag ville inte ha en Mac!" och jag får en blick som säger "Hur visste du att jag menade det?" för det var det han menade eftersom vi fortsatte och prata om det. Sen inne på arbetsrummet tyckte jag någon sa 'Frida' så jag frågar om det var nån som sa det och Mimmi vänder sig om och säger "Nä, men jag tänkte på dig". Sen skulle vi gå till cafeterian och då frågade Kajsa om någon hade två kronor och jag som satt bredvid hade två kronor i handen. Och nu när jag och Emma satt och pluggade matte så säger jag utan att tänka på det "Minus ett gånger minus ett blir ett, men det blir ändå inte rätt" och några sekunder senare säger jag "...och noll plus två blir två, men det går inte ändå". Så dagen har varit jätteskum men ändå jättebra och jag kännde att det verkligen behövdes. Men nu ska jag forsätta plugga så See ya! // Flidus


Det har vait en skum dag så ni får en skum bild ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Söt bild ;) du verkar haft en speciell och rolig dag :)

2012-02-17 @ 08:27:00
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0