Jag är så väderpåverkad!

Hejhopp solen skiner jag jag är på bra humör =) Sitter och väntar på att dagen ska gå och att klockan ska bli 2 för då ska jag åka in till stan, göra lite ärendenoch sen ska jag upp till skolan och repa med "Allt som lever här dör". Om nån från min teatergrupp från skolan läser detta tycker jag vi ska komma på ett namn till oss själva för det är lite jobbigt att behöva förklara vilken grupp det är varje gång eftersom majoriteten av oss är med i en annan grupp också ;) Annars så har det inte hänt så mycket i helgen. Var bara hemma igår och umgicks med familjen. Elin och Stina har varit här och vi har spelat lite spel och så. Snart ska ag ta på mig solbrillorna och åka till stan så See ya! // Flidus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0