I know the sun set's to rise

Jag börjar bli förkyld igen. Eller ja, jag är redan förkyld med snuva och hosta. Och det är verkligen inte bra med tanke på hur mycket jag har att göra i skolan. Jag orkar inte räkna upp vad det är och ni är nog ganska glada över att slippa läsa om hur jag tycker synd om mig själv ;) Men dagen har varit ganska okej med samling och mentors på morgonen/dagen sen rep med 'Allt som lever här dör' sen hem till mamma, hem till pappa och hämta kläder och sen jag kom hem har jag suttit med min engelska uppsats som jag har kommigt en bit på nu men det är ändå svårt för jag vet inte riktigt vad jag skriver om. Imorgon händer inte nått speciellt heller... Just det! Vi var på högskolemässa eller vad man nu ska kalla det igår och jag kollade på STS utomlandsutbildningar och det finns en skola i Santa Barbara (Kalifornien, ca. 1 timmes resa ner till LA och upp till San Fransico, Usa) där man kan läsa teater, film och television eller foto och jornalistik och det låter extremt lockande. Jag tror jag skulle vilja gå nån av de sistnämnda kurserna för teaterkursen är nästan samma som vi läser nu och jag tycker det är lite onödigt att läsa samma saker fast på olika språk när man kan variera sig... aa ni fattar. Så nu är jag jättepepp på att gå ur skolan och komma bort härifrån och jag ska fortsätta spara pengar och förhoppningsvis får jag sommarjobb i sommar också.



BRA LÅT! Gillar starkt.

See ya! // Flidus





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0