Faith, trust and pixei dust

Okej förra veckan var det bloggen som inte ville göra som jag sa och nu är det min dator. Den håller på att dö helt och hållet. Skärmen blinkar, det kommer upp rutor som jag inte vet vad det är och den stänger av sig själv närtan varje kvart. Den vill helt enkelt inte leva längre. Jag har lagt över alla mina bilder och musiken på usb men nu kom jag på att jag har min berättelse på ca. 13 sidor som jag helst inte vill förlora. Så den måste jag också lägga över innan datorn kollapsar. Jag ska fråga pappa om vi kan åka och kolla på en ny dator imorgon nu när han har kommit hem från Kap Verde. Min egna lilla spontanresa med Emma till Uppsala i helgen kommer det bilder från när jag kan göra något med min dator igen. För övrigt sitter jag just nu på skolan och har lunchrast. Och gör som vanligt det jag inte borde göra eftersom jag fortfarande har två uppsatser som ska skrivas och nu har jag en bok på engelskan som jag ska läsa, skriva uppsats och ha seminarium på, har grammatikprov nästa vecka och borde läsa ett kapitel i KuIn tills nästa lektion. Jag har ett prioriteringsproblem. 

Ps. Jag älskar Peter Pan, både tecknade och otecknade.   

Kommentarer
Postat av: Alex

När det kommer till prioriteringar kan nog halva sverige instämma xD



Btw. Kommentarfältet måste fixas. Det finns inte längre någon texts där det ska stå "namn" "e-mail" etc.

2012-02-14 @ 11:42:02
URL: http://nothingremarkable.devote.se
Postat av: Vaiho~

MacBook Air till Frida Kainu! :D

2012-02-14 @ 12:55:26
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0