Before to worst

Asså jag måste börja hålla koll på mina saker! Nu har jag tappat bort min mobilladdare och därmed min sladd som går till datorn. Jag skulle föra över massa saker till datorn från mobilen för vill hade ganska roligt på idrotten idag då vi åkte skridskor och jag filmade och knäppte lite bilder men jag kan ju inte för över dom nu eftersom jag inte har sladden.Och jag kommer inte kunna ladda mibolen inatt heller (sladden till datorn och laddaren sitter ihop så...) Men så fort jag hittar den kommer bilderna upp på bloggen. Efter skolan idag mötte jag iallafall Frida och vi gick och fikade på Stenstadsbageriet. Det var jättemysigt och skönt att prata ikapp om allt och inget som vanligt ;) Sen jag kom hem har jag suttit och ritat. Jag har kommigt igång med ritandet igen nu. Det har varit länge sen jag ritade nu och det känns roligt att ha kommigt igång. Den här har jag jobbat på idag =)

(Den ska föreställa Jeremy Sumpter som Peter Pan ;) Komentarer uppskattas)




Kommentarer
Postat av: Alex

Holy... har du målat den?! :O

Vafan gör du i teater, du borde gå bild kvinna!

2012-02-28 @ 11:34:11
URL: http://nothingremarkable.devote.se
Postat av: Frida

Vilken fin :) du är rikigt duktig på att rita :)

2012-02-28 @ 14:05:35
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0