Whatever

Okej, okej, jag vet att det är dålig uppdatering här men det är bara så det är ibland! Det är mycket som händer och jag behöver mina sovtimmar och ibland orkar jag helt enkelt inte tänka på vad jag skriver och jag vill ju inte att ni ska behöva läsa något oförsterligt. Men nu är jag relativt pigg så jag tänkte göra ett inlägg =) Jag har precis blivit klar med min "Secret Santa" present tills julmiddagen på fredag och den blev ganska najs ;) Vår lilla tradition går vidare och iår sak vi faktiskt äta julbord vilket vi inte har gjort de två tidigare åren. Men alla är pepp och det har varit lite rörigt men inte omöjligt att styra upp vad alla ska ta med sig till bordet. Igår eller... idag så var 17st från min klass på midnattsvisningen av The Hobbit!!! Den var jättemysig och väldigt bra men kanske en liten aning överdriven med några för många överepiska scener. Men i stort sett gillade jag den väldigt mycket och jag längtar till del 2! Den får 3,5 av 5 pingviner =) Jag tror faktiskt jag ska försöka läsa boken om jag får tid ;) På skolan rullar det på och det är mycket att göra. Redovisningar ska framföras, uppsatser ska in, böcker ska läsas, uppgifter ska göras, PA:t ska gå framåt, tal ska skrivas o.s.v. Ni vet, det gamla vanliga. Vad gäller fritiden så vill jag fortfarande flytta och jag och Alex satt faktiskt och kollade på lägenheter bara på skoj här om dagen men det lockar otroligt mycket. Bara ett halvår kvar i skolan sen hoppas man på det bästa ;) Ja det var nog allt jag hade att säga ikväll =) See ya! // Flidus
 
Slänger upp en bild på dessa tre män <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0