Så patetiskt ynklig

Hatar att vara sjuk! Jag har rört mig från sängen till soffan till kökssoffan tillbaks till soffan och sen tillbaks till sängen i fyra dagar nu! Jag känner hur högen med skolarbete bara byggs på och det känns inte så där jättekul med tanke på att vi går på jullov på torsdag. Jullov var det ja... då är det julafton på måndag. Och jag har inte köpt en enda julklapp än. Detta är inte min månad. Men man måste se det positiva i saker och jag får ju faktiskt dricka te i massor, har mysigt sällskap i form av mamma, kan kolla på hur mycket SPN jag vill och behöver inte gå ut i kylan =) Tänk att slippa kylan och att behöva skotta... Underbart! Dom har ingen snö i Kalifonien. Nu ska jag kolla på mer Spn.
 
See ya! // Flidus
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0