2013 is loading...

Det finns liksom inte så mycket att skriva om när man har lov. Det händer lite saker, visst men det blir bara inte av. Ja, det har ju varit jul och det är nyår imorgon. I julklapp fick jag en objektivmugg (=D), en hårborste, sminksvampar, ett linne, presentkort på panduro som jag har köpt målarfärg och penslar för, ett akvarellblock att måla i, chai te och en kopp, pengar och en "kulturresa" för två till Stockholm i några dagar =) Med "kulturresa" betyder att jag och en kopmis kommer få gå på pjäser/föreställningar/utställningar eller vad vi nu hittar under den tiden vi är i huvudstaden. Det ska bli skitkul! Vet bara inte riktigt vem jag ska ta med mig än men jag har idéer ;)  Igår var jag ute med Frida och gänget och firade Ida som fyllde 18 år (grattis igen Ida!) och det blev en väldigt trevlig kväll med härligt folk =)  Nyår kommer firas med klasskompisar hemma hos en vän från klassen vilket ska bli jättetrevligt sen får vi se vad det nya året har att erbjuda. See ya! // Flidus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0