Nej

Idag har inte varit min dag. Åkte till Birsta vid 12 och det tog två timmar för mig att komma dit. Först åkte södrabussen åt fel håll så den åkte runt ön, sen måste man åka in till stan som ligger drygt dubbelt så långt bort från Vi än Birsta men det går inga bussar från Alnö direkt dit så man måste åka till stan. När jag kommer in med bussen över ån i stan ser jag hur birsta bussen lämnar Navet. Vänta i en halvtimme sen kan man åka dit. Så det tog två timmar. Väl där tappar jag telefonen i handfatet med spolande vatten inne på toaletten på mammas jobb så den la av men den börjar komma tillbaks nu tror jag så förhoppningsvis funkar den imorgon. Sen kollar jag i min handväska efter något och ser att mina solglasögon har gått sönder. Ger mig ut på jakt efter nya men det finns inte en ända affär på Birsta som har sånna som jag hade... På Glitter sålde dom jättemånga i samma modell och i alla möjliga färger men svarta? Nej, så klart inte. Så för tillfället är jag utan mobil och solglasögon. Hade ju varit trevligt med båda imorgon eftersom jag och Frida ska till Hårte över dagen. Min... idag dag har annars varit fylld med små irriterande saker som att tappa olika saker, flugor, nästan kört in i en mur o.s.v. Det ska bli skönt att gå och lägga sig och att det är en ny dag imorgon. Men jag fick med mig något hem från Birsta iallafall; en tröja och en skjorta:
 
Skjortan är mer rosa. Färgen blev lite konstig med mobilen. Observera att ca. 20 min från att den här bilden är tagen drunknade telefonen ='( Jag kan koppla in den i datorn och föra över saker men skärmen funkar inte... Så... den lever men den är blind... eller nått. 
 
See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag vet inte om jag ska tycka synd om dig eller skratta...

2012-08-14 @ 01:45:58
URL: http://maysu.devote.se
Postat av: Vaiho~

Varför hoppade du inte av vid bron och tog 5:an in till birsta?!?!??! :O
Synd om dig iaf, lust att komma hit på kvällen den 18:e (lördag), får då kommer ju HUNGERSPELEN UT :D:D:D:D:D:D:D:D

2012-08-14 @ 23:16:51
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0