Hur gör man?

Med livet, tankar, kärlek, drömmar? Jag har alltid trott på att följa sina drömmar oavsett vad det är. Om du vill något tillräckligt mycket så är det bara att göra det och låt inget stå i vägen. Det är klart att det kommer motgångar men då får man ta det och bara fotsätta framåt. Jag säger alltid hur man inte ska vara rädd att göra nått men när det kommer till mig själv backar jag oftast ur eller känner den där klumpen i magen när man ska göra något för första gången eller nått man egentligen inte vill eller vågar. Och jag säger alltid att 'var den du är för livet är för kort för att vara någon annan' vilket jag är men jag oroar mig ändå vad folk ska tycka. Jag vill vara stark och tro på mig själv till 100% men jag trot inte jag kan göra det här. Jag vill komma, åka, flytta till ett ställe där ingen vet vem jag är och ingen känner mig, där man kan visa vem man verkligen är när man nu har hittat den personen. Inte behöva bevisa sig för någon.
 
Känna att... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0