Goa Göteborg

Första inlägget sen jag kom hem från Gbg. Det var som vanligt jättekul att träffa dom igen =) Vi var och badade, var på Liseberg och gick runt lite i Gbg. Det är en jättemysig stad faktiskt. Jag har bara varit i Gbg en gång och då var jag ganska liten så jag kommer inte ihåg nått =P När jag skulle dit så blev mitt tåg från Sthlm försenat 40 minuter så jag kom fram nästan en timme försent men det gjorde inte så mycket. Första dagen var vi och bada på ett jättehärligt ställe lite utanför staden och... ja, JAG badade, dom andra orkade inte =P Vi hade med oss amerikanska pankakor, frukt och massa annat gott så det blev en liten picknik. Mys!
 
 
Sen var vi på Liseberg hela dagen på torsdagen ;D
 
Sen har vi bara haft det bra ;)
 
Nästa gång kommer dom hit igen eftersom vi har gått ett varv nu ;) Kanske blir det att dom kommer till vinterna så vi kanske kan åka upp till stugan några dagar =) Nu är det handbolls finla och Sverige leder just nu med 5-4 mot Frankrike. Spännande ;) See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0