Frida, foundation och flugor

Gårdagen var jättemysig hos Kajsa med middag och efterrätt. Vi åt kyckling med Kajsas goda curry sås och sen blev det chokladkaka och Irish coffee efter ;) Idag ringde Frida en minut efter jag hade vaknat (men jag hade vaknat!) och frågade om jag skulle med på Birsta. Så hon hämtade mig hos mamma och vi drog dit. Jag köpte för första gången foundation! Eftersom jag har blivit ganska intresserad av smink och tycker det är roligt så... Ja. Vi fikade på Ikea sen skjutsade Frida mig till Vi och jag tog bussen hem. Nu har jag haft en lite egofoto stund där jag provade min foundation och min FLUGA som Kajsa har gjort! =D
 
Det blev en guld sminkning idag ;) See ya!// Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0