Ett fel närmare rätt

Varför går alltid kvällen innan man ska nånstan så himla sakta? Man går bara runt och väntar på att man ska få gå och lägga sig så man kan vakna och åka iväg. Imorgon åker ju jag till Göteborg för att träffa Fiia, Ludde och Alma =D Det ska bli jättekul! På ett sett känns det som om vi träffas ganska ofta men det var nästan ett år sen vi var i Uppsala och hälsade på Alma nu. Fast jag och Emma var ju där i vintras och då träffades ju jag och Alma men ändå =P Varje gång vi träffas är allt så enkelt. Vi pratar om Usa-resan som vi gjorde för två år sen nu! =O Känns som det var nyss. Det är en resa som jag vill göra om. Jag, Alma, Fiia och Ludde har pratat (drömmt) om att göra en resa genom norra Usa nån gång eftersom vi åkte genom södra med språkresan. Men nu är väskan packad och vi lämnar huset vid kvart i 8 (inte halv 6 som jag trodde xD) och bussen till Gävle går halv 9 från tågcentralen.  Har en 9 timmars resa framför mig så jag har packat ner körkortsboken i handväskan ;) Men nu ser jag att klockan faktiskt är halv 11 så jag kan nog somna nu =) See ya! // Flidus
 
Älskar mina vänner...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0