Es3

Första riktiga skoldagen är avklarad. På schemat stod nutida konst och scenisk gestaltning C och jag tror båda kurserna kommer bli ganska intressanta. Eller, jag tycker att scenisk gestaltning är väldigt intressant och roligt eftersom det är teater men jag ser fram emot nutida konst också. I år har vi en ny utytesstudent som heter Macha. Hon kommer från Belgien och är väldigt trevlig =) Vi han prata ganska mycket igår och idag har hon varit med mig och Alex nästan hela tiden. Hon kommer gå bild så nu har vi haft utbytesstudenter i både musik och bild men ingen i teatern =( Men vi fick träffa de nya ettorna idag och det var roligt =) Och vi har fått flyttat upp från 'estetkorridoren' upp till övre våningen, mitt i skolan så nu kanske vi kommer se lite folk till skillnad från när vi satt nere i hörnet på bottenvåningen och vi inte behövde gå mer än 15m för att ta oss till alla 2 lektionssalar vi använde. Det ända som inte är bra med dom nya rummen är att det är 'långt' till det närmaste pentry... Men det kanske är nyttigt för våran klass. Jag har en känsla av att detta år kommer bli episkt! See ya! // Flidus   
 
Våran klass första dagen i skolan
Inget har förändrats ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAHAHA! Jag döör! xD

2012-08-24 @ 08:21:48
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0