Alla tankar kommer samtidigt

Jag har fått många planer sen jag skrev sist. Nu har jag bokade biljetter till Göteborg som jag ska till på tisdag, jag har inplanerat att åka till sthlm innan skolan börjar, en "fest" med tjejerna, att campa med gänget från skolan och att åka till stugan med tjejerna nån helg. ("tjejerna" är alltså Frida, Ida, Carro och Sara ;)) Så nu har jag mycket att se fram emot =) Igårkväll var jag, Frida och Carro hos Ida en stund och hade det jättemysigt. Vi åt muffins (som jag verkar äta hela tiden numera), drack te och pratade om allt och inget som vi alltid gör. Idag kom Sandra och hälsade på från Kiruna så jag åkte till stan och träffade henne, Alex, Maya, Mimmi och Emma. Det var mysigt att träffa Sandra och Alex eftersom jag inte har träffat nån av dem sen skolan slutade. På tal om skolan, det är ungefär tre veckor kvar till jag börjar trean! Ett år kvar i skolan! Sen är man fri! Jag tror faktiskt trean kan bli ett roligt år med slutproduktionen, PA:t, mina induviduella val (foto, filmkunskap och psykologi) och bara tanken på att det är sista året. Efter skolan har jag tänkt att jag ska jobba ett år eller två sen drar jag till Usa och pluggar antingen foto eller film. Det är drömmen. Men det blir ju aldrig som man tänkt sig så vi får väl se vad som händer. Nu hade jag tänkt att sätta mig och måla eller rita och senare ska jag öppna körkortsboken för första gången ;) See ya! // Flidus
 
Jag lämnar bara dom här här för jag gillar dom så mycket...
 
P.s. Nu har jag sett klart alla episoder från de 7 säsongerna av Supernatural. Säsong 8 komme inte förän oktober...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0