50 shades of green

Skolan imorgon då. Som det ser ut just nu blir det pannkaksfrukost hos Kajsa först eftersom vi börjar vid ett. Det ska som vanligt bli kul att komma tillbaks till skolan och få träffa alla igen och se de nya ettorna. Jag ser fram emot det här året faktiskt. Tror det kommer bli mycket roligare än tvåan (fast allt är väl roligare än tvåan?) med PA:t och slutproduktionen. Jag har funderat mer på PA:t och funderar nu på att göra en Behind the scenes/the making of film eller dokumentär om hur vi jobbar med en produktion antingen på skolan eller på KVT. Jag skulle villja göra en film men det tar så lång tid och det är mycket mer jobb med manus, kostym, skådespelare, platser o.s.v. Sen funderade jag på att göra nått fotoprojekt men det blir mer levande och jag tror jag kan få ut mer av att göra en dokumentär om något jag brinner för. Med en dokumentär är det bara att filma när vi jobbar, kanske nån intervjuv med elever och lärare och sen redigera ihop det =) Det är en idé iallafall. 
Stockholmsresan med Frida, Carro och Ida i går var väldigt trevlig även om Grönan öppnade 15 (vi kom till Sthlm vid 9) och vi skulle hem 20.30 och vi missade Norlie&KKV ='( Men vi hade en härligt dag med bra väder och vi var hyfsat trötta när vi åkte hem efter att ha varit vaken och på benen i nästan 20 timmar. Idag när jag kom hem till pappa blev det en spontan fotografering med Emma ;)
 
Det är min halsduk som jag köpte på bilderna btw ;p
Foto: Me
Modell: Emma (ggary.blogg.se) 
Kläder&Smink: Me
 
See ya! // Flidus
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0