When do angles die?

Jag och Emma sitter på bibblo och har pluggat. Det går väldigt segt. Jag har skrivit lite på mitt tal som jag ska hålla på engelskan imorgon och jag har skrivit kanske en minut och det ska vara 5... Jaja, det går som det går. Jag och mamma var och hämtade mitt halsband imorse och det blev jättefint!!! =D Jag är så glad! Ikväll har v genrep och imorgon drar Ung Teater Festival nr.6 igång på Konsert teatern. Vi har en föreställning med skolan imorgon med Länk så min grupp och Emmas grupp har premiär på lördag så ni vet ;) Men det ska bli kul att komma igång med teaterveckan =) Längtar! See ya! // Flidus




Mitt halsband =) dålig bild dock =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0