*Vaknar* *Kollar på klockan* "Mamma! Vi måste åka nu!"

Jag sitter faktiskt och pluggar! Eller ja, jag gjorde tills det blev tråkigt och ointeressant. Men när man har mer eller mindre 130 sidor att läsa i historia blir det lätt tråkigt och ointeressant. Jag har kommigt på sen mitt senaste inlägg att jag egentligen inte behöver all kunskap som vi får i skolan just nu. Eller jo jag behöver den väll men med dom planer jag har så gör jag inte det. Eller jo... Skit samma glöm det där. Idag har vi haft rep på Konsert och vi skule vara där 10. Jag vaknade 09.55. Klockan ringde 9 men jag somnade om men som tur var är jag ju hos mamma så hon kunde skjutsa ner mig och jag kom dit 10.06 faktiskt. Jag han dock inte äta nån frukost så jag var ganska hungrig när jag kom hem vid 3. Det blev stuvade mackaroner och korv och majskolvar ute på balkongen eftersom det har varit helt underbart väder ute och sen somnade jag igen och sen jag klev upp har jag plugga (plus att jag har fikat lite, pratat med mamma, kollat lite saker på datorn och sånt men det behöver vi ju inte nämna). Imorgon börjar äckelskolan igen och jag vet inte om vi har historia prov imorgon eller på onsdag eller när vi nu har det så det är därför jag pluggar. För det är ju så lätt att memorera 130 sidor kvällen innan (Y) See ya! // Flidus



Ps. Jag vill flytta till LA och bli kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0