typ nu!

Hej hopp =) Gårdagen var väldigt trevlig men jag har inga bilder men jag ska få några av mina kära vänner sen ;) Så idag ska jag till mamma eftersom vi har rep på Konsert imorgon med Kvt. Jag ska egentligen plugga just nu men jag har tappat motivationen för skolan helt och hållet. Jag vet att jag har jättemånga uppgifter som skulle ha varit inne för länge sen och att jag borde må jättedåligt över det men det gör jag inte. Jag vet vad jag vill göra och jag vill göra det nu. Jag vill till Los Angeles/Kalifornien och gå i filmskola eller liknande. Det vore så underbart!


Please? 

See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vill också till santa barbara! x'O

2012-04-16 @ 08:09:20
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0