Tre resor planerade. Inga pengar. Jobbigt.

Skön dag! Eller ja, det är en skön vecka. I måndags hade vi historia och ingen idrott så vi slutade vid 12. Igår hade jag eget arbete på engelskan och var kompledig från teatern så jag var ledig från skolan. Jag och mamma var och fixade lite saker t.ex. mitt halsband som jag fick från mamma i födelsedagspresent. På kvällen hade vi rep på Konsert och det är bara tre dagar kvar tills vi har premiär =) Emma sov hos mig inatt och vi började kvart över tio idag med storsamling sen eget arbete på historian. Vi skaskriva en uppsats på historian och KuHi:n så vi kommer få mycket eget arbete vilket är skönt för vi behöver inte åka till skolan. Jag och Emma ska skriva tillsammans så vi satt på biblo och pluggade några timmar sen åkte vi hem. Jag somnade när jag kom hem och nu har jag suttit och pluggat ännu mer. Måste skriva ett tal till engelskan som jag ska ha på fredag och det ska vara 5 minuter långt och det ska handla om förändring. Det är inte helt lätt och jag har bara skrivit 5 rader =S Imorgon har vi hela dagen att skriva på uppsatsen så jag och Emma bestämmde oss för att ta sovmorgon men Emma fick inte det ändå för hon ska skriva prov i histora som vi missade när vi hade föreställningar förförra veckan och jag skriver hemprov på det så jag får vara hemma =) Man jag måste upp ganska tidigt ändå för att skriva på det. Jag har ju ett annat hemprov som jag inte äns har börjat på än som skulle ha varit inne för flera veckor sedan. Visst är det roligt att läsa ommin skoladag? =o Jag får ju ge mig! See ya! // Flidus





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0