Hatar bussar, älskar månen

Idag har jag varit ganska effektiv om man tänker på vad jag egenltigen gör när jag är ledig. Jag klev upp vid 11 och (hör och häpna) tog mig ut på en promenad/löpartur. Det händer inte ofta men det händer. Jag har bestämt mig nu för att jag måste röra på mig mer annars kommer jag gå under. Men jag skulle behöva ett par nya skor som jag kan gå/springa i så jag försökte ta bussen till Birsta men bussen som skulle gå 14.19 kom inte och det gjorde inte den som skulle gå 15.05 heller så jag blev lite less och satte mig och väntade tills Carina och Stina kom hem sen skjutsade dom dit mig istället. Jag förstår vekligen inte hur bussarna inte går när det står att dom ska göra det. Är det bara på äckliga södra Alnö dom gör så? "Nä, vi orkar inte åka den turen nu, vi tar den nästa eller ännu nästa turen istället." Hatar Din Tur! Dåligt! Jaja jag kom iväg iallafall men det blev inga skor utan två tröjor, ett par örhängen så jag slipper ha mammas och så kollade jag på en jättefin klänning men den kostade 500 kr så jag får se om jag kanske köper den för pengarna jag fick från farmor och farfar i födelsedagspresent. Imorgon kommer Kajsa, Emma och Maya hit vid 4 för vi ska baka till kvällenoch sen kommer resten av mina kära vänner vid 6 för vi ska ju fira mig och Kajsa eftersom vi har fyllt år =) JAg ska väl städa och så imorgon innan companiet kommer så jag ska försöka att kliva upp innan 12 men vi får se hur det går ;) See ya! // Flidus


Har varit lite bessat av månen när jag har varit i Vemdalen ;)



Ja, det är månen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0