Bara 5 uppsatser att skriva (Y)

Regn, regn, regn. Nu vill jag ha värme och sol! Är trött på att gå runt och frysa och behöva klä på sig så jävla mycket varje gång man ska gå ut. Iallafall så sitter jag och pluggar igen och är allmänt opepp. Jag har faktiskt inte varit på Konsert alls idag och det kanske är det som är felet. Men det har varit ganska skönt ändå. När jag kom hem somnade jag och sen kom Sofia (en kompis till mamma) för hon ska sova här för dom åker till Sthlm imorgon. Själv vet jag inte om vi har samling på engelskan så jag kanske kommer åka till skolan i onödan eftersom vi jobbar på uppsatsen så jag vet inte vad som kommer hända. Men eftersom vi är komplediga från teatern imorgon också ska jag åka till pappas jobb vid 12 och käka lunch med honom. Jag har inte träffat pappa på nästan 2 veckor så det ska bli mysigt =P jag tar nog med mig datorn så jag kan sitta och plugga på hans jobb sen. Om jag åker hem till pappa efter det återstår att se. Jag tar dagen som den kommer ;) Eftersom jag inte har varit på teatern idag kommer här lite bilder från veckan ;)


Erkan

Embla och Tess


Tompe provade Annas hår (han är inte lika läskig som han ser ut att vara ;))

Picknick (Moa är dock lika läskig som hon ser ut =S)

See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0