We still play out in the rain

Nu kommer jag börja med inlägg som kommer på morgonen istället för på natten. Jag sitter på skolan och vi börjar om ca.35 minuter och jag kommer nästan alltid så här tidigt och då är det ingen annan här.
Igår var jag och Mimmi på bio och såg The Rise of the Planet of the Apes. Den var bra men lite seg och sen när allt hände hände det snabbt. Men den var snyggt gjord och den fångade mig ganska snabbt. Den får 3,5 av 5 pingviner =)
Idag ska jag, Mimmi, Kajsa och Folke på Klungan som går på Tonhallen här i Svall just nu. Det är en komedipjäs och ska tydligen vara vädligt rolig. Jag läste om den i tidningen imorse och den ar fått jättebra kritik. Hoppas den är så bra som dom säger. Folke hade fått biljetterna från en kompis som inte kunde gå och det var tur för det hade varit slutsålt för länge sen ;)
På skolschemat idag är det bara teater både för och eftermiddag men där emellan ska jag ha matte. Eftersom jag failade med Matte B förra året ska jag ha en lektion per vecka och förhoppningsvis få ett G.


"Se oss flyga över scenen i fruktansvärda hastigheter" heter pjäsen vi ska gå på. Här är en bild från ST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0