It's all about acting

Det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Men jag kan ju säga att jag inte ska vara med Mimmi som ledare på KVT. Jag ska tydligen vara med Eila och Mailn men det blir säkert bra ;D Vi sak på möte ikväll på Kuben och få mer information om att vara ledare och när vi börjar och sånt. Det ska bli mysigt att komma tillbaks till Kuben igen också. Det känns som om det var jättelängesen man var där.
I förr går var jag med Frida  på Birsta och shoppade lite. Jag köpte en tröja, en jacka och en länk till ett halsband. Sen köpte jag en present till Lena (Victors tjej) för hon fyller 18 på tisdag ;) Senare på kvällen kom Ida, Sara och Carro hem till mig och vi hade, som alltid, en mysig kväll med spel, prat och film. Vi såg Fast Five och den var jättebra!!! Älskar hela den serien =)
Nu på morgonen har vi teater. Jag hoppas vi ska få våra roller till maunset idag. Sa jag att vi hade fått ett manus? Och att det kommer från ett projekt där 7 författare från hale sverige har samlats och skrivit, sen skickat ut manusen till ungefär 60 skolar i sverige. Sen kommer dom ta ut en ensambel till varje manus som kommer få sätta upp sin pjäs på Riksteatern i Stocholm! Fattar ni vilken underbart cool upplevelse det skulle vara? Plus att vi får sätta upp den 5 gånger här i Sundsvall också. Om vi blir uttagna vill säga... Men om alla håller tumarana för oss funkar det säkert ;D See ya! // Flidus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0