Stenstadsdagarna

Idag har vi teatrare varit med och pratat om Stenstan utklädda som kvinnor från 1880-talet. Det var ganska roligt i början, jag och maya satt på en vagn som drogs av en häst och vi berättade om 5 olika hus, men efter ett tag blev det jävligt drygt efter att ha berättat om samma hus ungefär 7 gånger. Och från början vart det strul med hur vi skulle göra allt för Gunilla hade fått helt fel instruktioner om hur och vad vi skulle göra. När vi kom tillbaks till skolan var alla jättetrötta men vi gick på samhällskunskapen även om vi fick gå hem. Det var för vi skulle slippa den lektionen och haft en extra lektion på måndag men det var det ingen som pallade. Det ännu roligare är att vi ska göra det imorgon och på söndag också... Ingen av oss är särsklid pepp på det specillt inte efter allt strul idag. Jaja, vi får se hur det går. Så om nån är på stan imorgon eller på söndag och ser mig i gammla kläder vet in varför jag ser ut som jag gör. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0