Sixten... hell yeah!

Gårdagen var jag med Emma då vi gick på Bokia och jag köpte en kalender (kommer behövas), käkade på Svenssons mad pappa, Victor och Anton sen sov Emma hos mig också efter vi hade suttit ungefär 4 timmar med matten. Imorse åkte vi med pappa in till stan. Vi tetarare hade stadsvandring eftersom vi ska vara guider nästa vecka. Sen åkte vi upp till skolan, käkade, hade matte på lunchen och sen teater igen. Jag och Maya ska ju spela Elvira Maddigan och Sixten Sparre i år så vi provsminkade och fixade håret tillsammans med kläderna. Jag vart faktiskt väldigt stilig. Tycker ni inte? xD

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hahaha, fan vad nice! Du ser manligare ut än i Art of War o:

Snälla, snälla profilbild på facebook!!!

2011-09-15 @ 22:05:12
Postat av: frida

Haha snyggt xD

2011-09-16 @ 09:26:42
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0