Glad! =D

Han inte skriva nått inälgg igår för det hände ganska mycket och jag var jätteträtt när jag kom hem. Men först på skolan hade vi engelska... Inte så mycket action förutom att jag och Kajsa hade en ganska vild diskution... Jaja, sen hade vi religionsprov som gick ganska bra tror jag men det visar sig ju alltid vara motsatsen til det man tror... Efter skolan gick jag, Folke, Mimmi, Kasja, Maja och Maya hem till Folke och käkade mat från Blåkiosken ;D Sen åkte vi till TEATERN!!! ÄNTLIGEN har det börjat! Och kan ni tänka er att vi fick med oss Folke också så nu har han börjat i min, Erikas, Isabells och Niklas och restan av våran grupps grupp. Vi fick leka Captain on deck, kortleken och namnleken och en improvisationslek. Många lekar och det var underbart att få vara barnslig igen! Ikväll har jag min egna BARNGRUPP!!! =D Det ska bli jättekul att träffa alla barn och komma igång. Jag är så glad idag! =D Nu börjar vi snart så jag ska dra. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Köng vad kul!

Sv; Pixar har ett sammarbete med Disney som säger att typ Disney har rttigheter och skit med Pixar kommer på storyn och animerar filmerna. Läs mer under Disney Relationships http://www.pixar.com/companyinfo/about_us/overview.htm

2011-09-28 @ 13:56:53
URL: http://hungercatchjay.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0