Gale och Thor... syskon?

Dagen började med att jag och Emma vaknade vid halv ett hemma hos mig. Det var jätteskönta tt sova!!! Sen äkte Emma hem och jag åkte till Birsta för jag skulle hem till mamma. När jag väl var där köpte jag filmerna "Fast Five" och "Thor". Sen när jag såg "Thor" hemma insåg jag hur sjukt lika han som spelar Thor och Liam Hemsworth (aka Gale) är. Så jag kollar upp det och det visar sig att dom är bröder ;) 


                             Liam                                                        Chris

Det skilljer 7 år mellan dom men ingen av dom är ju särskilt ful eller hur!? ;P

 


Kommentarer
Postat av: Niklas

Chris är coolare

2011-09-25 @ 01:27:14
Postat av: Vaiho~

Haha, fint att du fick veta det nu Frida lilla! xD Chris hjälpte ju Liam att få rollen som Gale. När Liam provspelade var Chris med och spelade Katniss! SÅ JÄVLA BRA XDDD dör

2011-09-25 @ 01:49:23
URL: http://hungercatchjay.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0