Bhluäääääääää!!!

Less. Bara less på stenstansdagarna nu. Vill att den här veckan ska va över så vi få komma hem till Kuben och spela teater och bara vara runt härligt folk och träffa barnen och... bara komma hem. Idag har jag varit först extremt less, sen lite mindre och sen jätteless igen när jag inte hittade mina nycklar någonstans och sen efter ca. 2 timmar sökande hittade jag dom under fodret på min röda bag som jag inte har använt sen i måndags... Men nu har jag hittade dom igen. Imorgon har vi första guidade vandringen och jag och Maya ska vara Sixten och Elvira och vi har kommit överrens med Gunilla att vi bara ska göra det efter vi har guidat istället för att göra det varje kväll från och med idag tills på lördag så det var skönt. Nu ska jag sova. See ya! // Flidus


Efter 1 timmes sökande efter nycklarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0