Mask betyder ju mask... på kinesiska

Hemma! Känner att en förkylning är på gång så jag hoppade över idrotten idag. Hemma är det ett organiserat kaos eftersom det nya köket kom idag. Så nu har jag vårat gammla databord som mitt skrivbord och där vi hade datorn står nu ett helt ouppackat kök. Jag har skrivmaskinen på mitt rum också men det gör inget eftersom jag nästan är den ända som använder den. Jag ska faktiskt använda den nu tror jag. Ni vet mitt gammla skrivbord som bestod av en glasskiva som det stod "kärlek" på på olika språk? Den skivan har jag lagt på mitt "nya" skrivbord och då tänkte jag dra ut massa fina bilder och minnen som jag ska lägga under glasskivan. Visst låter det som en bra idé? ;) See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Låter som en hlenice idé! :D

2011-10-03 @ 16:16:03
URL: http://hungercatchjay.bogg.se
Postat av: frida

Det skulle bli jätte snyggt! :)

2011-10-04 @ 12:42:02
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0