Saknar mina gråröda rosor ='(

Nu har jag varit sjuk i nästan tre veckor! Och den här helgen får jag inte vara sjuk! Jag ska ju till Uppsala på lördag, jag har prov imorgon i engelska och jag är bara jävligt less på att gå runt och hosta hela tiden. Igår hade jag feber men den är jag fri från nu. Men min hosta vill inte ge sig! Jag tar alla möjliga vätskor och piller känns det som. C-vitamin brustabletter, Theracough hostmedecin, alvedon, nässpray. Hatar att vara sjuk. Nu har jag missat två gånger med barn gruppen och pappa pratade om att jag kanske inte får åka till Uppsala! =O Men jag vill så gärna! Jag ska övertala honom. Jag ska åka! Jaja, nu ska jag göra klart min scrapbook som fortfarande inte är färdig... (a) Hihi men den ska bli klar nu så vi får ut det gammla bordet jag använder från mitt rum. Idag har vi ställt in Carinas soffa i vårat vardagsrumm och imorgon kommer Snobben flytta in. Får se hur han fixar det ;) Ska bli mysigt med en katt i huset ;D See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0