Mer som mig

Helgen har gått ganska fort. Jag och pappa åkte till Karmfors i fredags och hjälpte till att packa lite saker eftersom Carina flyttar hit nästa vecka. Ska bli interessant att se hur att kommer funka. Vårat kök/hus ett ett kaos med matbordet i vardagsrummet, diskmaskinen i allrummet och hela köket igenplastat. Lite skummt och jag hoppas dom kan fixa det mesta i veckan.
Jag vet inte vad det är med mig men jag har kollat på massa shower (tex. Akward, My life as Liz) på Mtv den här helgen och jag är typ kär i dom. Jag som aldrig brukar följa nån show. Men dom är jättebra. Dom är faktiskt ganska lika så båda är bra. Jag tror jag gillar dom för alla andra shower (tex. Gossip girl, One tree hill) är så... spända. Dom jag kollar på är "mer som mig". Fast det kanske ska vara så ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0