Jag vill inte blunda! Tänk om jag missar nått!

Idag har varit både en jobbig dag och en rolig dag. Det jobbiga var att vi kom på att i teatern på skolan kommer ha riksfestivalen (som kanske kan ta oss till Stockholm och vi får spela där) är samma helg som sista helgen på "ung teaterfestival" med KVT. Så nu måste vi antingen välja mellan KVT och "Länk" (som projektet heter med riksteatern) eller riskera att inte vara med i Länk alls. Och vi får inte besked om hur många gånger under Länk helgen vi ska spela förrens om typ 2 veckor. För om vi bara ska spela en gång kan det funka och sen ska vi prata med våra ledare om det är möjligt att vi får spela våra pjäser dom första 6 dagarna på ungdomsfestivalen för då kan vi vara med på länk festivalen ändå... mycket att hålla kolla på men så är det. Det roliga var att för det första så hade vi sovmorgon och jag kunde sova till 09.10 imorse! =D Sen att jag hade min bargrupp ikväll! Även om det är ansträngande för öronen och rösten är det ändå en av höjdpunkterna i veckan. Imorgon har vi bara teater (och extra matte) på schemat. Jag hoppas att vi börjar jobba med manuset och kommer nånstans med det. Och att matten går bra...-.- See ya! // Flidus


Slänger upp en random bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0