Jag har dregel på min tröja...

Detta kommer bli en effektiv kväll vid datorn. Jag ska fixa bilder, skriva 3 olika saker till skolan och ha lite kul ;) Dagen har varit helt okej med tanke på min jävla förkylning som vägrar gå över. Vi hade sovmorgon vilket betyder att jag kunde sova till 10 =D Sen hade vi en jättemysig samling i aulan med härlig musik av estetkören. Sen egen samhällslektion som slutade med att jag och Alex satt och pratade om allt och inget. Sen hem till Sara och fixa BILJETTER TILL DEN KOMMANDE TWIDAY!!! =D Överlycklig! Kommer bli jättebra! ;D Sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här. Tänkte visa lite hur det ser ut i vårat kaos-hem från början till nutid:


Detta var innan dom hade börjat sätta in det nya köket...


Köket när dom hade rivit ut allt =)


Vårat vardagsrumm numera


Detta är det jag ser när jag kommer ut från mitt rum just nu


Och så här ser köket ut idag =) Det kommer bli awesome när det är klart ;D
N u ska jag sätta igång och skriva skolarbeten ;) See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Fasen vad nice det kommer att bli! :D Hitta på något på lördag? Typ fixa din blogg?, se på Lejonkungen (Disney, Tintin?)

2011-10-19 @ 22:59:33
URL: http://hungercatchjay.bogg.se
Postat av: Frida

Vad snyggt det kommer bli! :)

2011-10-20 @ 08:38:12
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0