I want my DIP!

Seriös nu är det fan vinter. Kollade på termometern i morse och det var nollgradigt! Fast det är ganska mysigt nät man får ta på sig mysiga varma kläder ;) Anledningen till att jag inte har skrivit så mycket är att det  inte har hänt så mycket. Jag har varit hemma sen i fredags då jag var förkyld... Och igår då när vi bara skulle haft idrott eftersom vi var komp-lediga från teatern så tyckte jag att det var lite onödigt att åka till skolan från pappa (som tar typ en timme med buss) så jag stannade hemma. Plus att jag fortfarande är lite förkyld så det var ju ganska smart gjort av mig ;) Ikväll blir det teater vilket ska bli jättekul som vanligt! 
Okej, så jag är med på thecapitol.pn som är en fan-sida till Hungerspelen. Man blir slumpvis indelad i 12 olika distrikt och blablabla, om ni har läst böckerna förstår ni. Iallafall, dom har fixat så kallade DIP (district identification pass) till alla distrikt... utom mitt. Jag är med i distrikt 10 och det är bara det distriktet som inte har fått sina DIP. Men jag hoppas dom fixar det idag för dom är ganska snabba med det drä ;) Nu börjar jag snartså... See ya! // Flidus
  

Ps. Maya hälsar men inte Kajsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0