Äh... Nu har vi roligt istället!

Från och med nu kommer jag bara tänka på det som är roligt och inte på det jag inte kan ändra. Orkar inte bry mig om stuff som bara är och som man egentligen inte har något att göra med.
Idag på teatern hade vi typ koncentrations övningar som var roliga. Det är faktiskt kul att gå Emma, Maya &Co! Om man ser det på rätt sätt och får ut nått av det vilket vi i våran grupp får ;D Imorgon har jag min barngrupp och jag tänker gå även om jag har varit förkyld i snart 3 veckor. Min hosta ger inte upp så lätt... Nästa vecka har vi LOV och redan på lördag drar jag ner till Uppsala för att träffa mina kära kamrater Fiia, Alma och Ludde (aka Kip)! Denna gång ska vi hem till Alma eftersom vi har varit hos mig (förra vintern) och hos Fiia nu i sommras. Det ska bli JÄTTEKUL! Hoppas vi får kommer ner till Malmö till Kip senare...? ;) Jag tabbade mig dock ganska mycket med denna helg och allt. För det först så kollade jag i min kalender när jag skulle boka och såg att det var ju nu i helgen vi skulle ha skrivarkursen på KVT och den hade jag sett framemot jättemycket men nu skulle jag ju till Uppsala och jag hoppas det kanske kommer en till skrivarkurs typ nästa år ;) Sen när jag väl skulle boka biljetterna tog jag ju från den 29 (lördag) och kryssade i att jag skulle hem den 2 november. För det hade jag tänkt ut jättebra att om jag åker hem vid 9 på morgonen på tisdagen från Uppsala så har jag ca. 4 timmar innan jag skulle på filmkväll med ungdomsgruppen på KVT. Och eftersom tisdag är den andra dagen i veckan antog jag att det var den andra november... Men den andra är en onsdag... Så nu missar jag filmkvällen ändå... Inte okej! Men jaja, livet går vidare ;P Tomas som gör om vårat kök är här just nu occh lägger golv och det blir jättefint! Nu är också micron på plats, fönstrerna och väggarna målade och spotlights lyser upp det hela. Man kommer bli jätteglad varje gång man går in i vårat nya kök när det är klart ;D Här är två bilder:


Här är det dock två stora starka strålkastare som lyser också ;P


Här ser ni golvet bättre också ;)


Oooooch här är våran hall... xD

See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: flidus

Jag menade tre bilder... xD

2011-10-25 @ 22:52:41
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Niklas

Jag blir ledsen när jag ser de där bilderna. Skämt å sido, höhö

2011-10-25 @ 23:12:10
Postat av: Frida

Fint det blir :)

2011-10-26 @ 11:39:50
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Maya

Vad fint!! :D

2011-11-01 @ 01:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0