You are my dream

Idag har jag varit med alla mina vänner nästan. Först åkte jag till Maya och bakade muffins/cupcakes eftersom hon fyllde år igår. Sandra, Folke, Mimmi, Emma, Kajsa och Sandras lillasyster Sara var där. Det var jättemysigt. Vi drack te och åt muffins som var underbart goda ;)
Sen åkte jag till Frida som jag typ inte har varit med på jättelänge! Men det är alltid lika roligt och skönt att vara med den man har kännt längst i sitt liv. Det är skönt att bara kunna säga vad man vill, göra vad man vill och vara den man vill och man vet att allt är okej. Älskar dig min vän ;) Nu är jag hemma i kaoshuset och längtar bort. Vill flytta. Typ nu.
Imorgon är det kurs på KVT i första hjälpen för alla ledare kl.18. En jävla tid måste jag säga... Jaja, See ya! // Flidus

Hittade dom här ascoola klippen på youtube. Jag skulle villja testa nån gång. Kolla första och sen andra ;D


Coolt va?! ;D

Kommentarer
Postat av: frida

Jag älskar dig också! :)

2011-11-13 @ 18:52:02
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0