Ja skolan

En helg för mig är att gå runt i pyjamas hela dagen, inte behöva göra nånting, sitta vid datorn, kolla på film och äta goda saker... ni vet. Men idag lördag har jag varit på skolan mellan kvart över tio och tre. Vi har haft öppet hus och jag har varit guide. Sen skulle jag och Folke ner på stan och käka och Folke skulle fixa lite saker. Blev lite stressigt ett tag xD Sen när vi kom tillbaks till skolan han jag äta min paj sen kunde vi gå hem så det var lite illa men jag skulle ändå hämta min väska sen fick vi ju skjuts ner till stan med Johannes som var på skolan och pratade om hur det var att gå på Skvadern. Kul att träffa honom och Dario igen =) Nu är jag hemma och fryser för det är kallt ute. Nu ska jag kolla på film. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Btw! Jag har din halsduk Kainu! Du glömde den i min väska på Twiday :D

2011-11-27 @ 11:01:22
URL: http://hungercatchjay.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0