Please just take me away to anywhere but here

Jag har sagt det några gånger men jag säger det igen. Jag vill flytta. Att kunna ha sina saker där men vet vart dom är, utan att nån flyttar på dom, kunna se på tv utan att nån kommer och säger "Nu ska vi se på det här" och klick så är det programmet man har kollat på från början borta. Att kunna hålla det man har lovat i 6 års tid utan att ändra villkoren och att inte behöva höra skratt utanför rummet där man själv sitter och är less på all skit. Att bara ha ett eget ställe man kan gå till och bara isolera sig från omvärlden. Att inte tycka att allt är bra från början när det senare visar sig vara så fullständigt anorlunda. Jag behövde bara få det sagt. Jag är typ emo just nu. Men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0